Treu-te la samarreta que suaràs.Ahahaha....ahahaha.....ahahaha.....!!

Treu-te la samarreta que suaràs.Ahahaha....ahahaha.....ahahaha.....!!
Treu-te la samarreta.Que suaràs.Ahahaha....ahahaha.....ahahaha.....!!

dimecres, 3 d’abril del 2013

Últim bany de l'any 2007,i primer bany de l'any 2008

Últim bany de l'any 2007,i primer bany de l'any 2008

                                           Amb gel a la piscina???

  Ei,pipol!!!
 És això que el matí del trenta-u de desmbre,em vaig dir de fer l'últim bany de l'any a la piscina.
Va ser quan "si la vista no m'enganya" (pastorets),diria que hi ha gel a la piscina!!
Quan em dic,l'he de tastar.
Ja dins de l'aigua i trobant fines capes de gel,això que em poso a jugar amb aquestes,agafant-les i trencant-les.
Enfonsant-me fins el coll,ja que el sol no acompanyava massa,he decidit de sortir.El que "rasca" no en fà massa.
Total,dient-me que m'hi havia de tirar l'u de gener,ha sigut no podent dormir,que llevant-me a les 5'40 h AM del dilluns,Abans de la Migdiada,ahahaha.....!!
Veient que el termòmetre deia que estàvem a 1'2ºC,m'he dit que aquella era la meva.
Arribant a la piscina amb tot fosc,això que encenc el llum i veig tota la piscina gelada.Em dic,aquesta és la meva!!
Impacient per on "trencar el gel",ahahaha....!!,ja decidit i començant a caminar per la piscina trencant el gel,era com sin em tallessin les cames amb un ganivet.El que ja dins de l'aigua,s'estava mmm.... agradable?? Ahahaha....!!
Enfonsant-me fins el coll,no he volgut enfonsar el cap perquè el sol encara havia de sortir.On ja fora de l'aigua i caminant pel terera gelat,he notat que els peus em cremàven.Ahahaha.,..!!
Llevant-me cap allà les dotze del migdia i amb una temperatura de cinc graus.M'he preguntat,encara hi hauràm gel??
Ha sigut anant cap a la piscina,que he vist que hi havia una branca que feia ombra a la piscina.On acostant-m'hi,he vist que encara hi havia "gel" a la piscina!!
Ja dins i trencant el gel altra vegada,notant com em tallava les cames,tot i haver-hi sol,com que el sol estava baix i l'ombra de la branca era molt gran,he passat d'enfonsar el cap.

PD:He acabat amb el genolls tallats,degut al impacte amb el gel!!

                                                           Sort!!!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada