Treu-te la samarreta que suaràs.Ahahaha....ahahaha.....ahahaha.....!!

Treu-te la samarreta que suaràs.Ahahaha....ahahaha.....ahahaha.....!!
Treu-te la samarreta.Que suaràs.Ahahaha....ahahaha.....ahahaha.....!!

dimecres, 3 d’abril del 2013

Fent Oos,a tres de dues de la matinada!!

Fent Oos,a tres de dues de la matinada!!

                                   Fent Oos,a tres de dues de la matinada!!

  Ei,pipol!!!!
 Ha sigut aquest dimecres 25,perdent el tren i haver-me d'esperar el bus de Montcada i Bifurcació de les dotze i once,que arribant a casa fet pols,m'he tingut de recoperar a la piscina.
Veient que fumava,he començat a fer oos amb l'al-lé.
Quan aquest matí llevant-me a dos de deu,sapiguent que el sol no està massa amunt,he volgut tastar l'aigua,ja que el termòmetre deia que estavem a 4'2 ºC.
Arribant a la piscina i trobant gebre,jo que volia trobar-hi gel,m'he quedat amb les ganes.Tu diràs,a aquella hora i amb aquella calor,...mmm....,impossible.
Ja dins de l'aigua i fumant,he començat a fer oos amb l'al-lé,aquesta vegada es veien millor,quan al cap de poc m'he adonat que del meu voltant hi sortia vapor.Ahahaha....!!
M'estava coent.Ahahaha.....ahahaha.....ahahaha.....!!
Res,com que feia sol,com no,he volgut ensorrar-hi el cap a dins de l'aigua.On m'he adonat que se m'han quedat les idees gelades.Ahahaha.....!!
Sapiguent que les temperatures han de baixar més,ja tindré temps per trencar el gel de la piscina. I preguntant a la Renfe pels bitllets cap a Núria,m'han dit que a partir del vint-i-vuit.Quan li dic,quina innocentada,ahahaha....!!
Quan em rectifica,i em diu que és de novembre!!! Ahir anant a ls pistes de Vall de Núria per internet,vaig veure que encara estaven tancades.Però a saber quan ens claven aquest any.

                                                                    Sort!!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada