Treu-te la samarreta que suaràs.Ahahaha....ahahaha.....ahahaha.....!!

Treu-te la samarreta que suaràs.Ahahaha....ahahaha.....ahahaha.....!!
Treu-te la samarreta.Que suaràs.Ahahaha....ahahaha.....ahahaha.....!!

dimecres, 3 d’abril del 2013

Bany del 30 de gener del 2007

Bany del 30 de gener del 2007

                                 Banyant-me a zero graus,0ª, de temperatura!!
 
  Ei,pipol!!! 
 Ha sigut aquest diumenge al matí,que veient al termòmetre menys un sota zero,i al cap de poc s'ha posat a zero graus,m'he dit de donar-me un bany a la piscina,ja que ahir després d'esquiar no el vaig fer,i me'n vaig anar a dormir amb mal d'ossos!! 
Anant tot il-lusionat a la piscina esperant trobar gel,ha sigut veient l'aigua que m'he decepcionat. 
Ja dins l'aigua,m'he estat recorreguent la piscina buscant una mica de gel,quan no trobant res tampoc he volgut enfonsar el cap perquè tampoc feia sol. 
Res,que encara no fà prou "rasca" i ens haurem d'esperar per trobar gel a la piscina.Ahahaha....!!
 
                                                           Sort!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada